½ år med värdens absolut bästa!!!!:D♥♥♥

Jo det speciela som häder idag är att jag har haft Semlan i ett ½ år!!:D♥ Helt sjukt att jag har haft henne så "länge" redan, det känns som att det det var igår jag fick henne! Åh gud vad vi har utväklats bara på ett halv år när jag tänker tillbaka. Tänkte bjuda på lite bilder sen våran tid tillsammans. Men jag har inte så många bilder tfån fårnbörjan men jag tar dom jag har.
uscha det är pinsamt men det var så det såg ut:(
efter våran första tävling. Jag var så jäka glad över att vi hade lyckats med en bra galoppfattning x)
våran första hopptävling.
första gången jag badade med henne. Efter en avramlingX)
haha min ryggXD
första gången jag tränade för Linnea.
nån Eva träning mitt i sommaren.
ridlägret.
vacker sits där;P
våran första träningstävling på ark.
gullig bild:D
andra hopptävlingen:D
duktig pålle:`)♥
nån random bild bara.
Hopptävling på ÅRK.
haha fail bild! jag ser ut som en kaninXD
program träning. framridningen.
programet. hehe kan väll int säga att det gick bra direkt;P
och slutligen en bild från igår. Sämst kvalitet men min bror är inte så bra på att knäpp kort;D
//OTTILIA

Kommentarer
Postat av: kerstin

Va gulligt:)

2011-11-03 @ 10:21:24
URL: http://kerstinl.blogg.se/
Postat av: Frida :)

Vad vare du fastna för hos Semlis?:)

2011-11-05 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0