Träningen

Träningen för Linnea gick super! Först hoppade Linnea upp på henne och red igenom henne lite. Sen hoppade jag upp och skrittade, travade och galopperade. Sen började vi jobba med skänkelvikning snetigenom och att mitt i sknkelvikning görja gå rakt fram på samma linje. Ni kanske inte fattar men vet inte hur jag ska förklara. Först i skritt och sen när det känndes bra travade jag. Hon va värkligen as fin! På kortsidorna när jag inte flyttade henne hade hon super bra takt och hon fick jätte luftig och fin trav:D Sen galopperade jag på volt. Det gick inte lika bra för hon va ganska stark.
Det går inte ett beskriva med ord hur mycket jag älskar henne!♥

Kommentarer
Postat av: Moa

2011-11-03 @ 08:34:04
URL: http://p
Postat av: moa lindström

sötsemlan & sötottilia



säg bara till om du nån dag inte orka rida eller sådär hjälper jag dig gärna med att rida dressyr, dock då har jag hjälm & ridbyxor .. haha !



kram.

2011-11-03 @ 08:35:50
URL: http://ponnyylek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0