trava trava trava...

Jaop idag blev det nästa bara trav! Jag hade tänkt att jag skulle rida mot aldrenäset. (ett ställe där man kan bada med hästarna.) Och på vägen dit hittade jag en jätte lång stig så den travade jag fram och tillbaka på 4 ggr tog kanske 5-10 min att trava fram och tillbaka på den. Semlan va lite spänd frånbörjan och tittade på allt. Jag krävde inte så mycket av henne utan bara travade på i ett frikst tempo och brydde mig inte särkiljt mycket om formen eller så utan försökte mest få henne att slappna av. Sen travade jag en bit hem sen fick hon skritta resten av vägen hem. Ganska mysigt vare faktist!
Söt katten får stå för bilden:`)
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0