10 saker ni inte visste om mig.

1. Jag har sprut och fågel fobi.
2. Jag är petnoga med att nosgrimman sitter helt rakt.
3. Ingen får sadla eller tränsa Semlan för då måste jag fixa till allt ändå;D
4. Allt som har med skola och Semlan att göra har jag jätte ordning på men i mitt rum ser det ut som jag vet inte vad.
5. Jag blir sjukt sur om jag är trött eller hungrig.
6. Jag har dåligt tålamod.
7. Jag suger på att stava! Det kanske ni har märkt;)
8. Nu börjar det bli svårt att komma på mer saker:D
9. Jag håller alltid på att somna när ja åker buss;D
10. Jag klarar inte av att va med folk som tror att dom är bäst!
Ja nu vet ni lite mer om mig hoppas jag:D
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0