hata rubriker!

Hej! Jag har inte orkat skriva nu nå dagar har inte haft nåt att skriva. Idag red jag dressyr i padocken hon va super fin fast lite springig i galoppen.
Jag fick en kommentar om att jag inte bara ska skriva om vad jag gjorde när jag red. Och jag förtår att ingen vill läsa för de är sjukt ointresant att läsa om samma sak hela tiden. Men jag vet inte vad jag ska skriva! Jag är sjukt skriv sugen men jag vet inte vad jag ska skriva, och när jag frågar vad jag ska skriva får jag inga svar. Tråkit tycker jag för det blir mycket roligare att läsa om jag skriver lite olika saker. Så nu skriver nu vad ni tycker att jag ska skriva och annars så kommer jag förtsätta som jag gör om jag inte kommer på något själv:)
//Ottilia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är inge roligt om du ber oss?

2011-10-17 @ 12:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0