Ibland blir det inte som man har tänkt sig.

Idag skulle jag ju ha intervalltränat men eftersom jag är feg så "kunde" jag inte gö de. Först red jag till den travbanan där jag brukar träna men fåren va ju fortfarande där så dit kunde jag ju inte gå. Så då skulle jag gå till en annan travbana men på vägen träffade jag en as stor älg som stod och glodde på mig:O Och feg som jag är får jag ju panik och vänder och då blev Semlan också rädd så hon börja ju tok galoppera och stutsa. Och jag vågade inte rida tillbaka dit så jag gick till padocken och red där istället. Och då tog jag fram ett litet sockerbits hinder satt hon fick hoppa lite. Hon va ganska seg faktiskt, hon kanske va trött efter igår?:)
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0