Markarbete:D

Idag blev det markarbete. Det är ju lite änklare nu när jag vet vad jag ska ha för avstånd mellen bommarna!
Hon va super pigg och gald, det är mycket roligare att rida nu för hon har så mkt energi och då behöver jag ju inte sitta och driva ihjäl mig!:D
Jag gjorde ungefär såhär:
Ja ni fattar förhoppnings vis vad jag menar. Men jag kan ju förklara lite kort endå. Man travar över bommarna, gör skänket vikning ut till långsidan sen vid den svarta pluppen fattar man galopp galoperar på volten och sen hoppar hindret. Jag hade bara ett litet sockerbits hinder eftersom jag inte skulle hoppa nå högt. Och sen likadant åt andra hållet. Mamma filmade också så det kommer upp nån film senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0