rubrik:D

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen, fy fy på mig! Aja idag vart det lite dressyr hon va lite springig och så från början men efter ett tag släppte det. Och som avslutning tog jag fram ett litet hinder som jag hoppade några gånger.
Hon har ju varit lite besvärlig och så nu ett tag t.ex igår var hon helt galen! Hon bockade, sparkade och reste sig flera ggr! Så det är inte så kul just nu, bockningar och så går ju bra men när hon reser sig högt blir det läskigt tycker jag men det ska hon inte få lära sig att man får göra! Har ni nå tips på hur man kan göra för att få bort sånt? Det kan ju bara vara att hon har överskots energi eller att hon testar mig, men ändå:)
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0