skemlihöööö!!!!!:DDD

Heeej!
Nu är jag med Klara och hon hjälper genom en riktig svår sak!:`(
Nämligen att radera bilder:`( Jag börjar nästan gråta höhöhöhöh! Haha nee då men jag är väldit dålig på att radera bilder för ag vill häls spara alla bilder. och nu försöker jag lära klara att tända en tändare också^^
aja nu ska vi inte skriva om sånt töntigt utan nu skriver vi om annat här. Idag har jag ju varit och hälsat på Mirå som jag red när jag red på Färsta. De var ju kul att träffa han igen. Så jag och hans ägare red ut en sväng i skogen:D Sen åkte jag till Semlan och red 30 min och hon va super fin! Och nu holler jag på att stärka galoppen satt hon orkar korta upp sig. Och vissa stunder gick hon väldigt fint i galoppen:D
OCH GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! FRÅGA FRÅGA FRÅGA!!



Kommentarer
Postat av: Melina

ni är så söta :'3

2011-10-06 @ 15:40:07
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0