gårdagens hoppträning

Hejsan!
Förlåt förlåt att jag inte har uppdaterat nå bra men jag hinner knappt med mig själv nu längre de är ganska mycket i skolann nu. Aja hoppträningen igår gick så jäkla bra!! De gick åt helvete på framridningen hon bara sprang runt och låtsades som att jag inte fans och när jag skulle försöka på henne att arbeta sprang hon bara ifrån mig. Men när vi börja hoppa vart hon super fin!! Kortade sig när jag sa åt henne och allt:D Vi hoppade lite enkelhinder och en serie med tre studs ett galoppsprång en oxer och sen två galoppsprång och ett räcke och det gick super! Fast när dom höjde stressar jag lite för att jag bara vill komma igenom det så då går det lite fort men jag är super nöjd värkligen!!:D
Imorrgon är det ju tävling så idag ska jag nog skritta henne eller så rider jag ett kort kort dressyr pass. Och sen på tävlingen ska jag ha en rosa outfit hihih super gullit!:D

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Har du fått in headern nu då ?;)

2011-09-24 @ 18:41:55
Postat av: Maja

Hur fick du in headern?:))

2011-09-25 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0