Hemma:D

Hej hej!
Nu har jag äntilgen kommit hem efter en lång kväll i stallet. Moa och jag red tillsammans idag, först gick vi till skogen och skrittade. Sen på vägen hem galopperade vi några gånger uppför en backe och då bytte vi också hästar satt jag hade legolas:O haha han är en helt annan ponny! Mycke mer kännslig och pigg! Men han är kul. Sen gick vi upp till padocken och red lite dressyr först red jag legolas ett tag där också och sen bytte vi tillbaka och då red jag Semlan en liten stund till. Kul vare att byta hästar de är ju ganska bra också att träna att rida andra hästar också!
kolla vilken söt bild! ååh vad jag längtar tills hon får tillbaka den där manen!<3
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0