längesen!

Hallå hallå!
Nu va det väldigt längsen jag bloggade men jag har typ inte sutit vid datorn på TRE DAGAR:O Haha helt otroligt!
Jag tänkte berätta lite kort om vad som har hänt denhär veckan.
Igår var hon jätte jobbig i början men på slutet var hon riktigt fin! Dan innan gick de typ inte att rida henne hon bara stegra och bocka mest hela tiden. Och så gjorde hon från början igår också när jag ska till henne med spöt. Men sen sa jag till henne en gång ordentligt och då slutade hon. Sen gick hon super fint och ganska stadigt i galoppen också!:D Sen släppte jag och Moa dom och Semlan sprang runt runt runt... och i 120 gick de också! Och jäklar vad hon flåsade efter, haha söt gumman!<3
Idag red jag typ 30-40 min barbacka bara satt jag mjukade upp henne efter igår. Hon var super fin idag också! Jag galopperade ganskka mycket och hon var super fin! Hon var riktigt stadig och på slutet sammlade hon upp sig riktigt fint! Sen fick jag till några fina trav ökningar också:D Det börjar låssna i dressyren nu de är super kul:D
Ja de var väll allt. Och designen har inte ändrats tillbaka en haha lite mobbat när bloggen handlar om hästar och de är kläder oh skor på headern;D
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0