piggponny

Idag körde jag lite intervaller eller det kan jag inte säga för jag körde mycket intervaller;D Jag skrittad först till travbanan där jag brukar riden men den var förtfarande avstängd. Så då gick jag till en annan travbanna och red där istället. Där finn det en bra backe att intervallträna i så jag galopperade upp förs och skrittade ner 6 ggr och hon var inte ett dugg svetig:O Så man kan ju säga att hon har fått mycket bättre kondis mot för förut när hon vart svetig efter 3 gånger! Haha duktig ponny, sen skrittade jag hem. Just det mamma har köpt ett nytt vinter täcke eftersom det är täckes rea på hööks nu. De hon köpte först var för stort så då dkulle hon byta men det var slt i den storleken så då fick hon köpa ett annat jätte fin äre jag kan knäppa kort och lägga upp nån dag:)
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0