Presentation

Hejsan!
Nu är den här bloggen startad då. Jag är en tjej på 12 år som heter Ottilia. Den här bloggen kommer handla om mig och min ponny Semlan. Ni kommer få följa oss på träningar och tävlingar och lite sånt. Jag tänkte börja berätta lite om oss.
Semlan är ett sto på 9 år, c-ponny. Hon är pigg och glad för det mästa men kan också bli väldigt tjurig om man inte är bestämd. Jag har haft henne i snart ett halv år, närmare bestämt 1 oktober har jag haft henne i ett halv år. Just nu tränar vi mycket på dressyren och försöker bygga muskler och så försöker jag hitta dom rätta "knapparna" eller vad man säger;D Sen försöker vi också bygga upp självförtroendet på hoppningen igen. Både jag och Semlan har tyckt att det har varit ganska tråkigt med hoppningen nu ett tag men nu.Men vi är på rätt väg!
Så här ser hon ut. Det gick inte attt ladda upp nå mer bilder jag vet inte varför:O
Ja det är väll allt jag hade att säga om oss just nu iaf!
Ps. Disignen är jätte ful men jag vet inte hur man gör när man lägger upp headern men det ska fixas iaf!
Vi ses!//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0