stallet näst:D

Haloj!
Har precis kommit hem från skolan och sitter ooch äter youghurt:D Typ kl4 går jag ner till bussen och far till stallet. Och då ska jag och Moa (http://legolass.blogg.se/) klättra lite i skogen tror jag, super mysigt skare bil!
Just de glömmde berätta en grej igår. Jo de var såhär att när jag va ute i skogen gick jag på en stig och den gick ner till en grusväg och då gick jag en bit på den och sen vände jag tillbaks och skulle gå in i skogen igen. Och då kommer de en hund efter mig i värdens fart:O O semlan blev värsta rädd och börja studsa och jag som är hund rädd vet ju inte vad jag ska göra! så jag stanna occh hunden stog och typ skällde och morra hela tiden:O Och sen efter ett tag roppade ägarn på de och då sprang den tillbaka. Men fy fan va rädd jag va:O
hihi söt ponny!<3
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0