Träningstävling

Idag var det träningstävling på ark. Jag hoppade 70 och 80 cm:)
70: Hon känndes lite seg på framridningen men när vi började hoppa fram piggnade hon till och hoppade riktigt fint! Inne på bannan var hon pigg och glad och vi kom fätt på alla hinder och nollade!!:D
80:
Eftersom det är så kort emellan så skrittade jag bara lite och travade sen hoppade jag två språng på räcket, och hon känndes fortfarande pigg! Och samma på bannan. Hon hoppade skit fint och vi kom rätt på alla hinder utom ett som vi kom lite nära på. Och vi nollade i den klassen också!! Första gången jag nollar en 80 på ark! Haha jag tror faktiskt att jag vi har stannat två gånger varenda gång vi har hoppat 80;D Så det var super kul att nolla! Så vi fick rosett och fick galoppera ärevarv vilket Semlan tyckte va super skoj!:D
Synd bara att jag inte kom ihåg kameran satt mamma kunde filma! Aja vi tare en annan gång:)
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0