Underbaring!<3

Hejsan hoppsan!
Idag var Semlan helt underbar! Hon va stel som jag vet inte vad frånbörjan, men då gjorde jag ganska mycket skänkelvikningar och flyttade framdelen eftersom de är i bogarna hon oftast blir stel. Så då släppte de efter ett tag! Jag gjorde mest lösgörande "övningar" satt hon blev mjuk och så. Och i galoppen var hon SUPER duktig på slutet höjde hon värkligen ryggen och arbetade ordentilgt! De är super kul när de går framåt!
Min lillebror följde med också och knäppte lite kort också men han är ju inget foto proffs så de blev inga super bilder men några blev det iaf. Sen på slutet fick han också rida lite, hihi så söt!
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0