Varför kommer jag aldrig på några rubriker?:O

Heej!
Idag skulle jag rida dressyr men när jag kom till stallet och tog in henne gick hon jätte stelt med bakbena så det blev inte dressyr. Utan jag gick med henne istället och sedan så longerade jag henne i padocken för att se hur hon gick. Och de vart bara bättre och bättre så jag lät henne trava lite och sen fick hon galoppera lite också. Hihi så sjukt söt när hon busar!<3 Och efter jag hade galopperat henne gick hon helt normalt. Så förmodligen var hon väldigt stel efter hoppningen i torsdags. Och innan jag gick hem stretchade jag bakbena och sen innan jag släppte ut henne i hagen stretchade jag henne också:)
Kom på en sak, jag kanske skulle ha en frågestund här? Skulle det va något som ni skulle gilla kommentera isåfall så fixar jag det. Skulle vara kul om jag fick veta lite vad ni undrar också:D
//Ottilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0